Teh Tarik Susu Kambing Chai. Pilihan tepat kekal sihat


Ramadhan bakal tiba tidak lama lagi .Pastinya ramai yang sudah mula mencari menu2 sihat untuk ‘diet’ dengan harapan boleh kurus sebelum raya. Betul kan ? Hehe

Tak salah berimpian, tapi pastikan anda tahu cara yang betul untuk “Diet sihat” ini. Sebelum ini gempar tentang bahayanya teh o ais di SINI. Namun hari ini Abg Jo nak kongsikan rahsia pemilihan minuman yang sihat sesuai untuk mereka minum di rumah, mahupun di Kedai Mamak.

Salah seorang friendlist FB Abg Jo Mohd Fakhrul telah kenalkan Chai Teh Tarik Susu Kambing ini kepada abang minggu lalu. Katanya ia sesuai bagi penggemar minuman “Teh Tarik” yang ingin terus kekal sihat.

Jom abg sharekan antara kelebihan Susu Kambing ini dekat awak2 :

1) Menyerap nutrien lebih baik dari susu lembu
2) Baik untuk kesihatan
3) Menyihatkan kulit
4) Lebih mudah dihadam
5) Tidak menyebabkan alahan

Ia juga datang dalam bentuk sachet (Rujuk gambar di bawah). Makanya korang boleh minum di rumah bersama yang tersayang, ataupun bawa di kedai mamak (Order air panas je). Simple tapi sihat, menarik kan. Boleh juga digunakan sebagai minuman berbuka puasa (Elok minum air panas kan)

Hmmm. Apa lagi nak kongsi yer ? Haa harganya juga berpatutan bagi susu kambing. Kebiasaan harga susu kambing memang agak mahal (Biasalah barang sihat memang mahal, Mee segera murah, hehe)

Harga untuk Teh Tarik Chai Susu Kambing :

1- Semenanjung Malaysia : RM 29.00 (20 sachet)
2- Sabah & Sarawak : RM 32.00
3- Singapore : SGD 12.50
4- Brunei : BND 12.50
5- Indonesia : IDR 110 000
6- Thailand : THB 300.00

P/s : COD FREE di Kuala Terengganu

Wahhh. Produk ni dah masuk sampai 5 negara. Bermakna makin ramai yang makin sedar kepentingan menjaga kesihatan ni. Apa tunggu lagi

Korang boleh segera Hubungi
Encik Mohd Fakhrul untuk tempahan segera.Bagi pelajar yang inginkan pendapatan tambahan, beliau juga mencari agent2 di sekitar Kuala Terengganu.

Nama         : Mohd Fakhrul Nizam
No H/p      : 013-2111579
Link FB     : https://www.facebook.com/fakhrulmtg
Instagram : http://instagram.com/chaiterengganu

Apa Komen Anda?

Teh Tarik Susu Kambing Chai. Pilihan tepat kekal sihat

log in

Don't have an account?
sign up

reset password

Back to
log in

sign up

Captcha!
Back to
log in